onsdag 20. oktober 2010

Papirvimpel i kosekroken







Mårnsann alle! I dag har vært en daff dag siden jeg fortsatt er forkjølet. Ikke orket annet enn å lage en liten vimpel av servietter som pynt i kosekroken til Edvin. Fikk dette tipset på et par andre kule blogger som jeg ikke husker navnet på! Håper dere titter innom og sier hei slik at jeg får takket dere :) I kroken skal det fylles opp med flere puter; noen Plonka og noen med tekstilsjablonger på :) Når Edvin vokser ut av sprinkelsengen sin så blir denne kosekroken sengen hans. Veldig koselig med seng i veggen synes vi. Ellers har jeg fått tak i noen fine retro gardiner som ligger klare til vask. Såh, når de er på plass, samt resten av putene og pærlebildene, kommer det et bildesveipinnlegg fra hele Edvins rom! Tusen takk for kjempekoselige kommentarer - mange som la merke til Maxbohyllen i forrige innlegg :) De grønne eskene i hyllen skal jeg skru små hjul på i kveld (gubben har vært innom Clas Ohlson og handlet). Da blir de lettere og trille ut og inn av hyllen for å få tak i diverse leker :) I helgen håper jeg at jeg får pusset litt på bordet etter oldefar og få gjort litt mer på gjesterommet/kontoret mitt. Ønsker dere alle en flott onsdagskveld! 
Jeg skal fortsette med å pleie den kranke kroppen min og kose ekstra med Edvin - han skvetter og griner hver gang mamma kommer med ei hostekule *ler*.  Stakkars lille prinsen min, det var visst uvante lyder det.
Mange klemmer fra Yvonne

8 kommentarer:

  1. smart å lage vimpler av servietter :D
    flott for oss/meg som ikke håndterer symaskinen så veldig bra :P

    SvarSlett
  2. Såååå fint:) Også så fint det som stod fra dere til Edvin:)

    Klem:)

    SvarSlett
  3. For et herlig rom! Heldige Edvin***:)
    Utrolig skjønn pute med ugler!!;)

    God bedring, kjære du! Håper du kommer deg snart. Ta vare på deg selv!!

    Klem fra Janni,
    Duse Pasteller:)

    SvarSlett
  4. Så koselig kosekrok! Jeg husker jeg ønsket meg seng i veggen da jeg var liten:)

    God bedring!

    SvarSlett
  5. Kjempefin vimpelrekke - smart tenkt å bruke servietter! Den gyngehesten som du viser både her og på sidebanneren din er kjempetøff forresten :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  6. heihei
    ..så søte papirvimpler!
    & FOR et herligherlig barnerom! .. så fine farger, og så flott innredet.
    Lille edvin = en heldig liten gutt :0)
    Klem fra moa

    SvarSlett
  7. Så herlige farger på gutterommet! Kjempeherlig med sånne friske og fine kulører - heldige Edvin! :-)

    Se inn til meg; du har fått award ;-)

    Fiin fredag!
    Klem

    SvarSlett
  8. Du må ha god bedring, driver og snufser litt selv, håper det ikke utvikler seg! Må takke masse for at du ville bli min første følger!! Ble skikkelig stolt merket jeg, haha:) Men du får surre deg inn i ett teppe ikveld, og bare slappe av :) Klemmer ifra meg! :D

    SvarSlett