lørdag 2. oktober 2010

Kommode malt med restefarger!

Dagens prosjekt var å male denne utdaterte kommoden med litt morsomme farger - inspirert av blandt andre den kule miss-handy og også Harmoni & Kontrast, som jeg først i dag fant ut at drives av den skjønne eieren av den herlige butikken ZanZ i Lillestrøm :) Jeg bodde lenge i Lillestrøm og ELSKER den butikken - blandt annet så har jeg kjøpt salongbordet mitt der (se eldre innlegg for bilder). Kommoden har fått plass i gangen oppe, der det tidligere sto et kjedelig hvitt Ikeaskap som har flyttet ned i kjellerens mørke kroker for oppbevaring av ymse ting og tang. Som dere ser av bildene så prøvde jeg meg først på en chabbychic variant, men det passet liksom ikke helt meg. Knottene er jeg for øvrig veldig glad i, de er kjøpt på Sofies Villa. Apotekerhåndtakene hadde jeg fra før. Speilet er det samme speilet som jeg tidligere i uken malte med tavlelakk, men fant ut at jeg ikke ble fornøyd med det. Håper dere liker fargeeksperimentet mitt!
Kram til alle :)



 

 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar