tirsdag 30. november 2010

O´ jul med din glede!











God tirsdag alle sammen! 
Her har det vært klart og kaldt vintervær i dag, deilig at solen titter frem litt! Vi har hatt besøk av mamma, tvillingsøster og en god venninne og kost oss med de muffinsene som ikke ble brent i går ;) Mamma hadde med litt gammel julepynt som var til overs, synes de er skikkelig søte. Dessuten fikk jeg mine betongbokstaver fra lillesøster, billige og tøffe fra Kremmerhuset! Det nederste bildet viser nattbordene våre (vi har et på hver vår side), og Anders har fått bokstaven sin plassert. Kjempekjedelig med hvite nattbord nå synes jeg, så de skal få smake malekosten så snart jeg har tid! Må handle inn de to nye fargene jeg har bestemt meg for først :) Vi har knallgule innslag på soverommet som spriter opp, men jeg vil ha mere farger! 
Ellers pusler vi og gleder oss til jul og julekjolen er allerede tatt frem i lyset. Elsker fargene, denne kjolen kjøpte og brukte mamma som forloverkjole i et bryllup i 1980 :) 
Gleder meg til julaften! 
Ha en trivelig tirsdagskveld alle sammen.
❤Yvonne❤

8 kommentarer:

  1. Hei Yvonne!
    Jeg bare elsker den kjolen! Er så stas med sånne kjoler syntes jeg. De bokstavene er SÅ tøffe, de har stått på huskelappen min en stund.
    Gleder meg til å se hvordan nattbordet blir.
    Klem fra Tone

    SvarSlett
  2. Hei igjen!
    &'en fant jeg også på Panduro, den var trehvit, så jeg malte den sort:-)
    Klemmer

    SvarSlett
  3. Så kul kjole!!
    Det er koselig med gammel julepynt syns jeg:) Likte de røde figurene!

    Blir spennende å se fargevalget på nattbordene!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. for en vakker kjole:) Fineste julekjolen:)
    Mye fint julepynt og tøffe bokstaver:) Så enig med deg, frem for farger:)

    Tirsdagsklem fra Trine:)

    SvarSlett
  5. Så bra du blei fornøyd med bokstavene! Aner jeg at jeg må ta en liten tur på Panduro for deg også?! ;-))
    Så du hadde spurt ei om en & - bokstav nemlig.
    Så artig å se igjen den kjolen etter mamma - den lilla fargen er så fin!
    Gammal julepynt slår aldri feil nei ;-)
    Jeg kjøpte "Bambi" på Kremmerhuset når jeg kjøpte med de bokstavene for deg.

    Hihi, ja du vet hvem jeg tenker på.. Er rimelig betatt - føles så herlig! Han er utrolig snill, sendte meg melding i dag også ;-)

    Kommer snart på besøk ♥

    Nala og jeg koser oss inne i kulda, regner med dere gjør det også :-)

    SvarSlett
  6. Så mye fint!! Og flotte bilder :) Gleder meg til å se fargevalgene på nattbordene!

    SvarSlett
  7. Kuuule, kule skatollet og globusen! :D

    SvarSlett
  8. Takk for hyggelig kommentar hos meg:).
    Jeg brukte ikke staffeli denne gangen. Har to staffeli, men det er så kaldt å stå å male nede i kjellerstuen hvor alt står, så satte bare lerretet på en stol.
    drømmen er et varmt og lyst atelier..:)

    Ha en fin adventstid:)

    SvarSlett