lørdag 13. november 2010

God helg, travel tavle & nystekte vafler




 God dag alle kjære lesere og venner! Vil med disse bildene ønske dere ei super helg :) Her skal det røres vafler i den gamle tyske bollen etter mamma - synes den har knæsje farger. Så viser jeg tavla vår, litt artig å tenke på at den gjenspeiler heimen vår: fargerik, hyppig brukt og til tider kaotisk :) 
Takker for kjærkomne og koselige kommentarer 
og innspill dere har gitt meg for skap og lys!
❤God helg alle sammen❤
Mange klemmer fra Yvonne

6 kommentarer:

  1. fine ting og god stemning på en lørdag:) Ingen ting er bedre enn det:) Klokt grep med tavle:)
    God helg klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Jasså, så lever opp til kallenavnet jeg ga deg ja :-))
    Artig med den bollen - husker den innmari godt!
    Ja, blei ikke de trebokstavene fiiine! Er kjempe fornøyd!!
    Så bra du er med på kino :-))

    Håper dere koser dere! ♥ Gi Edvin en suss fra tante!

    SvarSlett
  3. Så flott den tavla var! Likte navnet traveltavle ;.)
    Ha en fin søndagskveld.
    Klem, Eva

    SvarSlett
  4. Hei hei Yvonne :-)) Vi har også en slik tavle som vi skriver ned alt mulig, til oss tull og tøys og husketinger :-) og velkomstmeldinger og det liker de som kommer.. Akkurat nå står det ting der til skrekk og advarsel for mor som ikke er spesielt flink til å ta vare på bilen. Kaldstarter dieselbil og glemmer og slå av vindusviskere slik at de står fast i isen, huff.. :-I. Jeg så meldingen din hos meg, du spurte hvor gammel jeg var da jeg startet, jeg var 28 år. Tiden går fort det lover jeg deg og vips så er helv....et over og karakterene er ikke det viktigste. Det er den første jobben og måten du forvalter det du erfarer som teller for hvor dyktig jurist du ønsker å bli.

    SvarSlett
  5. Fine bilder! Ha en riktig god uke!
    allesistgut :)

    SvarSlett