mandag 29. november 2010

Førjulstid er koselig :)








God kveld alle som glaner innom og takk for god bedring-ønsker! 
I dag er formen bedre. Så jeg tok på meg de lekre Nesna-lobbene mine,  ruslet ut en tur og fikk hengt opp julekransen på døren, tenke tanker om å rydde inn blomserpottene og den stakkars forfrosne flyvegrisen min, samt henge opp denne søte engelen fra Sør-Korea i yttergangen. Har også svidd noen sjokolademuffins i dag, hehe. All annen tid er brukt på å kose meg med den überkule sønnen min :))) Nå skal jeg underholde meg med å surfe rundt på alle de fine bloggene deres og legge igjen noen go´ord!! Forresten så drøyes det med å vise et bilderas av hele Edvins rom, gardinene passet rett og slett ikke fargemessig syntes jeg så jeg må finne nye! Dessuten venter jeg på noe Ikea-stæsj :)
Ha en spenstig mandagskveld alle sammen! 
✬Juleklem✬

11 kommentarer:

  1. Så fine bilder!! Nydelig krans!!!Enkel og naturlig:)
    Skjønne Nesna-labber! Nesna er like ved der jeg kommer fra!!;)
    Flott at du er på bedringens vei - det er jeg òg:)
    Takk for kos kommentar hos meg!

    Klemmer,
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  2. Oh, hang meg opp i de skoene jeg, så dødsgode ut, og så skjønne! :)

    SvarSlett
  3. Koselig med litt førjulspynting. Kransen var kjempenydelig!
    Fortsatt god bedring :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  4. Åååå - så fine bilder - er så enig i at førjulen er en koselig tid:) Tenk - finnes det høye Nesna-lobber - jeg hadde lave, grå som barn - og det finnes vel ikke noe varmere!
    Ha en fortsatt fin mandagskveld - ikke mange minuttene igjen av den, men;)
    Klem fra Bente.

    SvarSlett
  5. Så nydelig krans på døra di! Det mangler her ennå; det får bli noe hjemmelaget, for nå er budsjettet brukt opp før jul ;-)

    Sinkspray så jeg på flere blogger; men husker jo selvsagt ikke hvor da! Husker iallefall at noen hadde sprayet en lysekrone (!), som ble HELT annerledes i sink! Og så er jeg så glad i sink; men det kan vel bli for mye av det gode óg... Har hørt rykter om Mekonomen og Biltema, men ikke kommet meg dit ennå... Mannen her i huset frekventerer ikke slike steder ;-)

    Herlige nesnalabber (lobber?) forresten - dette må da være en ny utgave?! Stilige iallefal - og helt sikkert supervarme!

    :-)

    SvarSlett
  6. Utrolig stemning de bildene gav meg! Elsker denne tiden av året:)
    Fatet er av stein faktisk:) ikke sink. Det er øitt grå/hvitt i seg. Godt fornøyd m det!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  7. falt helt i staver over høye Nesnalabber jeg, har aldri sett dem høye:) Da må jeg til byen og kjøpe sånne, trenger dem her i Trondheim, det er kjempekaldt:)
    Fin, enkel krans du har:)

    Tirsdagsklem fra Trine:)

    SvarSlett
  8. Så fine førjulsbilder du viser oss, og så flott at du er på bedringens vei. Fin tirsdag til deg.
    Klem

    SvarSlett
  9. For fine bilder!!! Støvlene er utrolig fiint. Herlig stemning hos deg!
    Ha en fin dag!
    Hilsen allesistgut ;)

    SvarSlett
  10. så herlig inspirerende bilder! kjempeflotte. lenge siden jeg har vært her inne ser jeg.masse fine innlegg! likte adventstaken din:-) i dag er lillebror og jeg dødstrøtte.han er syk og myyye våken.gjesp. blir smådilling hjemme i dag da.

    ha en fin dag kjære du!:-)

    SvarSlett
  11. Så fin og enkel krans :)Du holder deg god og varm med de nesnalabbene :) Syns det siste bildet av engelen var kult !

    Kos deg inne i varmen i kveld :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett