torsdag 11. november 2010

Novemberstemning med lys & betong








Jeg ble inspirert av Livs Lyst sitt artige innlegg i dag, og har derfor tent litt lys nå i kveld. Ute er det nok av kuldegrader så det er lunt og godt å sitte i stua med blogging :) Jeg er glad i bruke disse betonghellene vi hadde til overs, som diverse "pynteplater". Noen er også stablet opp som  et røft bord på gjesterommet vårt.  Denne betonghellen det her er bilder av fungerer som "lysplate" og består av ymse kubbelys og telys, samt den morsomme lysestaken mamma kjøpte på 70-tallet.
Lysestaken snur man bare opp-ned, slik at den på den andre siden kan brukes som vase! (Se eldre innlegg) Den er genial synes jeg :))
Fortsett gjerne og kom med inspill til hva du mener om skapene mine i innlegget under!! Takker :)
Ønsker alle en koselig torsdagskveld! ❤

15 kommentarer:

  1. Kvast ELLER busk ;-)) Håper på et lite nusselig tre da. Men jeg får vel la være å pese ut i skævven å hale og dra i ei granbuske trur jeg *humre*
    Eller hva mener du? ;-)
    Du kan se bilde av vasen i innlegget; 60-tallet
    Så stilig med lysene og betong-pynteplata! Koselig stemning!

    SvarSlett
  2. Så koselig!! Utrolig lurt med de hellene. Vi har også noen til overs som ligger ute, og jeg skal jammen meg prøve å bruke en av de som lys fat:)

    Stilige skap under der:) syntes du skal beholde det som det er jeg da.. Hihi.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Stilige bilder!! Jeg har og slengt meg med hos Liv! :-) Tuusen takk for at du tror på meg i NIB konkurransen, jeg våger vel ikke helt tro å håpe selv, men.. Er så utrolig mange flotte bidrag! :-) Ha en super kveld med levende lys! Klem

    SvarSlett
  4. Åh, så herlig stemning det ble med tente lys på betongplata! Og så deilig å sllippe å bekymre seg for rennende stearin... ;-)
    Liker de gule innslagene dine, altså!

    Takk for hyggelig kommentar, forresten! Alltid koselig! :-)

    SvarSlett
  5. Kooselig! Du er skikkelig flink til å ta bilder! (jeg har noe å lære der...)

    Klemmer, Janni
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  6. Wow for en stemmning det ble! Helt fantastisk nydelig! Betong er kult.

    SvarSlett
  7. så fiiint, Yvonne:) Du er da et oppkomme av gode interiørideer:)Artig lysestake, vi har en i blått:) Den vant sønnen min, han er 32 år, i ett skirenn tidlig på 80- tallet:)
    Skapene må få stå inne:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  8. Hei :-)

    for en herlig kontrast!! God helg til deg!

    SvarSlett
  9. Halv fem! ugg..det er tidlig det. men det som er positivt er at man får mye ut av dagen ja!:-) lillebror er heldigvis glad i å sove i motsetning til storesøster. søvn er gull verdt som småbarnsforelder altså.

    Det er lillebror som blir ett år i helgen. og i dag er det planleggingsdag i barnehagen. så i dag skal vi alle bake masse masse kaker!:-)

    Ha en fin snørik dag Yvonne:-)

    SvarSlett
  10. Det er helt genialt. Jeg elsker betong og her så den veldig godt ut, selvfølgelig! :)) Jeg liker lysplatten din utrolig godt!
    God helg til deg!

    allesistgut

    SvarSlett
  11. Tuuuuuusen takk for super tilbakemelding! Jeg blir så glad! Jeg kan sende dine ord tilbake til deg, kjempeinspirerende;-))) Din side er herved lagret.
    Klem fra Tone:designhund

    SvarSlett
  12. Hei - så flotte bilder - likte godt den grønne staken/vasen - er jo så glad i grønt, jeg:)
    Skapene dine er også fine - syns de er veldig fine som de er:)
    Ha en fin fredag - og god helg - klem fra Bente.

    SvarSlett
  13. Så fin stemning da søs..:)
    Gidder ikke skrive sånne laaaaange kommentarer som du gjør jeg;)
    ikke flere kommentarer heller hahaha;)
    Kos dere i kveld ♥

    SvarSlett
  14. Så lekker effekt det ble med den betongen under, røfft og heeerlig! :D

    SvarSlett
  15. For et flott bilde! Elsker ideen:)

    SvarSlett