mandag 1. november 2010

Brød, hjul & award!




Hei alle kjente og kjære stjerneskudd på denne mørke blogglandiakvelden! Her har det gått i rykk og napp med bloggingen gitt! Edvin bestemte seg for å krangle igjennom et par tenner til. I disse Halloween-tider passet det forsåvidt bra med å gro et par fine huggtenner ved siden av fortennene, han ser ut som en liten Dracula med mohawk-sveis, hehe ;) Dagen i dag har bestått i å bake brød (ble ganske fornøyd siden jeg fortsatt lærer meg gjærdeiger), og å endelig få festet hjulene på lekekassene til Edvins rom. Da er kassene mye enklere for han å dra ut og inn av hyllen når det skal lekes. Så, har jeg vært så heldig å få en award til :)) Føler jeg nesten ikke fortjener det siden jeg ikke har kommet med noen saftige og fargerike innlegg de siste dagene - men jeg har mer å by på!! 
Den søte og snille jenta med den herlige bloggen SPIRELLO har gitt meg denne awarden! Sjekk ut hennes fine blogg - da skal jeg love deg at du vil kose deg :)) Tusen tusen hjertelig takk for awarden, det er så utrolig moro å bli gjort slik stas på!! Varme klemmer til deg :)) 

Oppfordringen for awarden er å fortelle 3 ting som ligger en varmt om hjertet: 

1) Gå stuptrøtt inn på rommet til en lys våken og bablende Edvin klokken 6 om morgenen, og bli møtt med det blideste lille babyansiktet som lyser kjærlighet - da blir man glad ❤

2) Sliten på en søndagsmorgen og mannen møter meg med en helt fersk og hjemmelaget smoothie ❤

3) Ligge i sengen og det er rett før jeg sovner og - Phhuuooouuph!! Komme på DEN geniale interiørideen!! ☺

Jeg velger å gi denne awarden videre til kun en blogg i dag, og det er en super blogg som virkelig har gitt meg mye inspirasjon. Vær så god, Brigitta med bloggen BRIGG.!!

Så skulle man også vise et favorittbilde. Og subjektiv som jeg er, så er det ingen flotte interiørbilder som slår et nydelig bilde av min kjære sønn Edvin. Derfor må jeg vise dere dette søte ansiktet *stolt*
Mange novemberklemmer fra meg

10 kommentarer:

  1. Gratulerer med enda en award! Du har en kjempefin og inspirerende blogg, så vel fortjent!:)
    For en nydelig og herlig Edwin!! *sukk*

    Kos deg med nybakt brød!:P

    Klem fra Janni,
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  2. Hei igjen!
    Vi kommenterte visst om-en-annen her! *knis*
    Likte stolen veldig godt! Fikk meg nettopp `ny` brukt stol på Finn.no i helga, men den var ikke så fin da...
    Har desverre ingen fargekode... Fargen har jeg blandet selv.:)

    Klem igjen:)

    SvarSlett
  3. gratulere med awarden:) vel fortjent.

    søt liten mann på slutten der!
    Klem til deg

    SvarSlett
  4. Lille neffju min...❤
    Brødet så godt ut, namnam..:)

    SvarSlett
  5. Hei Yvonne! Hva du får til - og får tid til! Jeg er bare så utrolig imponert! Hils Anders!

    SvarSlett
  6. Åå tusen takk kjære yvonne! Nå ble jeg veldig ydmyk og glad! Kjekt å lese mer om deg:-) huffja..de tennene. Ludvig fikk nettopp også sine hoggtenner. Var ikke letteste å få nei. og i dag var det jo opp til sommertid klokken fem.gjesp. Men som du sier.glemt det øyeblikk du ser smilet. smelt.

    ha en fin tirsdag! Vi skal synge sammen med andre babyer i dag:-)

    SvarSlett
  7. Gratulerer masse med awarden! :)) Du fortjener den! Edvin er en søt liten gutt. Og brødet ser lekkert ut. Kunne spise en brødblings derfra nå. namnam... Ha en fin dag! Klem allesistgut

    SvarSlett
  8. Heihå di bakekjærring!

    Søte Edvin! Er ikke det bildet fra dåpen? For der holder stolte tante Lindis sin lille go´klump :-))
    Så praktisk det blei med de hjula på kassene hans - smart løsning!
    Jeg kommer på besøk til bakstekjærringa og Dracula i morra, bare så du veit det :-))

    SvarSlett
  9. For et nydelig bilde:-) Kos deg med den tida dere er i nå. Det går så foort!

    Helle

    SvarSlett
  10. hei hei! eg må sei tusen tusen takk for awarden du ga meg! det va utrolig kjekt,spesielt i ei tid med ufrivillig bloggtørke. Tusen takk! :-D :-D Eg ska ropa det ut i neste innlegg!:-) kos deg med skjønne Edvin me hoggtenner! hilsen snedigsnelle

    SvarSlett