tirsdag 28. september 2010

Master bedroom

 Heisann! Jeg starter dagen med å legge ut litt stemningsbilder fra soverommet vårt jeg tok i går kveld før vi la oss. Sminkebordet mitt er et gammelt trebord som min oldefar snekret en gang i tiden. Det har mange hakk og slitemerker. Jeg pusset det ned og malte det hvitt. Før- og etterbilder kommer senere. Ellers er de fleste møblene hvite, med innlsag av gult og litt andre morsomme fargeklatter. Skoleskapene er kjøpt på Kenno AS. Jeg vurderer om jeg skal gjøre de litt mer "slitne"??!. Ønsker dere alle en tøff tirsdag!

2 kommentarer:

  1. Fantastiske bilder!! Så koselig dere har det:) Det sminkebordet var helt nydelig! Tenk at din oldefar har snekret det:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. ......elsker den gule puffen jeg skimter i speilet der

    LOVE IT :)

    SvarSlett