onsdag 29. september 2010

Hjerte og engler

 Dette flotte hjertet fikk jeg av min tvillingsøster, Jeanette. Hun synes det passet fint sammen med pyntehyllen min ved spisekroken. På bildet under, ser dere de søte englene som min lillesøster, Lindis, kjøpte i Paris til meg. Pynter fint opp på den hvite sinktavlen min! På hyllen er det et fløtesett i rosa pressglass som jeg elsker - det har jeg fått av min mor. Telysholderen er kjøpt fra Friends Fairtrade, Oslo. Håper bildene faller i smak hos dere kjære lesere! Jeg ønsker dere alle en fortreffelig lillelørdag - med kakao, tøfler, pledd og kjærlighet :) Mange klemmer

5 kommentarer:

  1. Kjempefint!! Jeanette vet hva hun driver med, og hva du liker:) HEHE!:)

    Kjempefine Norgesglass i innlegget under:) Du er jo så ivrig blogger at vi ikke rekker alt;);) Er så glad i bloggen din og de koselige kommentarene dine:) Setter stor pris på dem:)

    Vi er dessverre ikke blitt noe bedre..

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Hahaha, tvillinghumor;)
    Det ble så fint atte!! Moro med norgesglass på benken,
    norgesglass kan brukes til så mangt..;)

    Ha en fin kveld søs:)

    SvarSlett
  3. Jaggu, hvem hadde trudd at Yvonne skulle bli en så ivrig blogger ;-) Du som er så glad i tekniske ting, hehe. Men dette er kjempe bra, du kan være stolt av deg sjøl søs! Koselig at du også har lagt ut bilde av gaven du fikk fra Paris :-) Dere er jammen i meg noen kreative søstre. Flinke til å ta bilder, skrive koselige kommentarer og goood smak. Sjøl om dere har ulik stil ;-)

    Glad i deg søs! Klem lillesøs

    SvarSlett
  4. Jeg har også en sånn tavle laget av metalltrådkruseduller, men min er sinkfarget. Har du sprayet den selv?

    SvarSlett
  5. Kjempefin tavle!

    Ønsker deg en flott uke med hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett