onsdag 29. september 2010





















Apropo tavlelakk som jeg malte det snodige speilet med i går, så tenkte jeg at jeg måtte vise dere at jeg har malt andre ting med tavlelakk også :) Rommet til Edvin er ikke helt ferdig enda (mangler noe stæsj), men siden huset vårt er fra 50-tallet, så er det kott i de fleste rom. De to kottene på rommet til Edvin er omgjort til klesskap, og jeg har malt dørene med tavlelakk. Synes det ble kule kontraster, dessuten så kan han og vi pynte dørene med ymse skriverier og tegninger :) Håper bildene faller i smak! Klem

3 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Tusen takk for så koselig hilsen!:)
    Ser jo med èn gang at jeg vil like meg her hos deg og:)
    Gult og svart er en slager her i huset...ser at du også liker den kombinasjonen;)
    Gulfargen på hjørneskapet mitt er kanskje den samme som du har brukt på puffen? Jeg brukte ferdigblandet gul quick emaljelakk.....(tror den heter signalgul...)
    Men det som gir den "skitten-looken" er at det bare er ett strøk på den. Uten grunning og sånt tull....hehe:)
    Fungerer fint uten grunning, men det kommer selvfølgelig mye lettere hakk og skader....noe jeg synes bare er sjarmerende:)

    Imorgen blir det tur til København på meg og to venninner. Gleder meg masse!!!:)
    Slappe av uten barn, og kjøpe masse lopper:)

    Ønsker deg en kjempefin helg:)

    Siv

    SvarSlett
  2. ....nå fikk jeg ikke til å følge deg. Det kommer bare feilmelding opp.....men jeg prøver imorgen igjen:)

    SvarSlett
  3. Hei igjen Miss.handy! Så moro at du også liker bloggen min :) Den er som sagt veldig i startfasen, men det kommer seg. Så heldig du er som har fått deg en tur til København!! *Missunnelig* He, he! Fant du morsomt og fint på turen? Mens du har vært bortreist, så tok mac´en min kvelden, men den er heldigvis friskmeldt igjen nå, så da er det bare å titte innom ;) Etter inspirasjon av deg dro jeg til mamma i dag, og var så heldig å få hennes gamle røde skinnkoffert fra 1974 :) Har også skrevet/koblet til deg på et av innleggene mine i dag, håper det var greit :) Ønsker deg en fortsatt flott lørdagsnatt! Klem

    SvarSlett